Karanténa v zemi Velkého bratra
Cesta do Země nebeského draka
Covid v roli školského reformátora
Svět se mění, vzděláváme už „digitální domorodce“. Je tedy potřeba změnit i výuku
Karanténní matka – učitelka
Sociolog Lužný: V online výuce sílí rovnostářství a mizí struktury věrohodnosti
Animované video ukazuje, jak fungují mRNA vakcíny
Hybridní výuka jako spása vzdělávání
Po Praze za památkami trochu jinak
Moje zkušenost s vakcínou na COVID-19
Očkuji se, protože... Osobnosti Univerzity Palackého vyzývají k odpovědnosti a očkování proti covidu
O státnicích v době koronavirové
Zapojte se do anonymní ankety proočkovanosti na univerzitě!
Využijte zkušenosti z distanční výuky! MŠMT vydalo doporučení jak pracovat se vzdělávacím obsahem
Šikana na pískovišti aneb jak dopadá pandemie na batolata?
Jak pomáhá muzikoterapie (nejen) lidem se specifickými potřebami
Máte vypnutý mikrofon! Neslyšíme! Aneb tlumočení během pandemie
Zodpovědný Palacký aneb podzim máme ve vlastních rukou
Academia Film Olomouc již podruhé online a opět nezklamal!
Kdo byl doktor Li Wen-liang?
V digitální bublině? Univerzita Palackého uspořádala debatu o dopadech pandemie na vysoké školy
Lovci kachen bojovali s dezinformacemi o covidu-19
Distanční výuka na pedagogické fakultě – fiasko, nebo úspěch?
Lenka Baše: „Moje výuka zásadních změn nezaznamenala, jen se přesunula do jiného prostoru.“
Distanční výuka Mordorem nové „ztracené generace“
Tereza Žváčková: Představte si Hrabku jako hravou krabku
Prožitková hudební výchova v době online výuky