
Lenka Baše: „Moje výuka zásadních změn nezaznamenala, jen se přesunula do jiného prostoru.“
Je absolventkou Učitelství pro 1. stupeň ZŠ a speciální pedagogika na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého. Učí třídu dětí s...
Lenka Baše: „Moje výuka zásadních změn nezaznamenala, jen se přesunula do jiného prostoru.“
Vítej AI! aneb možnosti umělé inteligence ve výtvarné výchově
Můj první školní den aneb Když realita dá snu přes hubu
Cesta | Metoda sebereflexe využitelná v rámci formativního hodnocení
Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce a odhalit ji bude nemožné
Kdo přežije školský systém?
Hospita(liza)ce
Proč by evaluace pedagogů studenty na vysokých školách neměly být anonymní?
Kterak jsem se zbavil štítku frontální výuka
Assassins Creed: Origins a Oddysea a jeho Discovery Tour – počítačová hra
Mami, proč ty můžeš a já ne?
Povinná četba – must have, nebo přežitek?
Jak dokumentovat letní tábor? Vytvořte elektronickou knihu!
Diagnóza – dcera učitelky
Fenomén: jednotná přijímací zkouška rezonuje terénem (praxí)
Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.
Karanténa v zemi Velkého bratra
Cesta do Země nebeského draka
Covid v roli školského reformátora
Svět se mění, vzděláváme už „digitální domorodce“. Je tedy potřeba změnit i výuku
Karanténní matka – učitelka
Sociolog Lužný: V online výuce sílí rovnostářství a mizí struktury věrohodnosti
Animované video ukazuje, jak fungují mRNA vakcíny
Hybridní výuka jako spása vzdělávání
Po Praze za památkami trochu jinak
Moje zkušenost s vakcínou na COVID-19
Očkuji se, protože... Osobnosti Univerzity Palackého vyzývají k odpovědnosti a očkování proti covidu
O státnicích v době koronavirové
Zapojte se do anonymní ankety proočkovanosti na univerzitě!
Využijte zkušenosti z distanční výuky! MŠMT vydalo doporučení jak pracovat se vzdělávacím obsahem
Šikana na pískovišti aneb jak dopadá pandemie na batolata?
Jak pomáhá muzikoterapie (nejen) lidem se specifickými potřebami
Máte vypnutý mikrofon! Neslyšíme! Aneb tlumočení během pandemie