Z deníku impakt manažera
Jsou aktivní a méně aktivní blogeři. Musím bohužel konstatovat, že jsem jeden z těch neaktivních. I když právě komunikace je tou základní...
Více o autorovi
Filip Auinger vystudoval biochemii a genetiku na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze. Pracoval jako rozvojový technolog pro Lovochemii, a. s., vedl projekty inovace výroben a koordinoval společný výzkum Lovochemie a výzkumných institucí. Následně jako inovační ředitel technologické firmy MEGA, a.s., odpovídal za výzkumné a inovační aktivity a vedl tým zajišťující spolupráci se strategickými partnery a vývoj nových produktů. Nyní pracuje jako business developer pro Univerzitu Palackého v Olomouci a jako nezávislý konzultant. Svými zkušenostmi pomáhá vědeckým výstupům k tržnímu úspěchu. Specializuje se na transfer technologií, ochranu práv duševního vlastnictví, marketing vědeckých a výzkumných výstupů. Jak sám říká, má zálibu ve zvládání výzev, jeho silnou stránkou je dovednost definovat problém a hledat řešení. Když zrovna nepracuje, věnuje se pěší turistice, divadlu, malování, vaření nebo domácímu kutilství.