Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!
Kamil Kopecký ve svém dnešním příspěvku upozorňuje na důležitost mediální výchovy a na její pevné provázání s existujícími vzdělávacími...
Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!
GPT3 nezvládá českou gramatiku a pravopis – příklady, na kterých si jazykový model vyláme zuby
Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce a odhalit ji bude nemožné
Proč by evaluace pedagogů studenty na vysokých školách neměly být anonymní?
Midjourney – stručný úvod do umělé inteligence generující obrázky
Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.
Komentář: Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?
Přehození role učitele a studenta ve výuce budoucích učitelů (příklad z praxe)
Experimentování s blended learningem aneb Jak zlepšit kvalitu výuky na pedagogických fakultách
Komentář: Squid Game ohrožuje české děti! Nebo ne?
Proč se vlastně vzdělávat? A jak na to? Několik poznámek na okraj sešitu...
Měly by diplomové práce na pedagogických fakultách obsahovat výzkum?
Politika do škol patří! Přehlížením politických témat ve škole budujeme apatii mladých
Konference, zabývající se poruchami autistického spektra, přilákala desítky zájemců
Jaké je to vlastně nevidět? | Vzdělávání III Zkušenost s inkluzí
Vybíráme z Tichých zpráv | Mapa pro neslyšící s užitečnými informacemi a kontakty
Ohlédnutí za náslechovou praxí studentů a studentek Učitelství pro 1. stupeň
Tento svět patří slyšícím
Pozvánka na konferenci PASt? Aneb jak dál.