Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!
Digitální vzdělávací zdroje do
mediální výchovy



GPT3 ve vzdělávání – příležitosti a rizika

Dezinformace a prezidentské volby

Na PdF UP vznikla unikátní kniha pro pedagogy. Posiluje digitální a mediální gramotnost žáků

Dezinformační obsah snadno a rychle | Jak změnit titulky i texty na důvěryhodných www stránkách?


Jak může vypadat kyberšikana?

Tip odjinud: Jak pěstovat mediální gramotnost?

Dezinformace spojené s válkou na Ukrajině

Jak mluvit s dětmi o válce na Ukrajině?

Sexting u českých dětí

Vzdělávací webová platforma pro výuku multimédií


S E-Bezpečím za poznáním autorského práva


Pravda, nebo lež? Nový cyklus o mýtech kolem nás


Náměty pro výuku mediální výchovy

Mediální výchova

Co je body shaming?


Dominik Voráč: Škola by nás měla připravit na reálný život, kterým je dnes už i ten digitální


Karolína Mackenzie: Budoucí učitelé a mediální výchova

Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!

Každý druhý uživatel sociálních sítí v Česku se nezajímá o zabezpečení svého účtu, ukázal výzkum


GPT3 ve vzdělávání – příležitosti a rizika

Dezinformace a prezidentské volby


Pedagogická fakulta se aktivně zapojila do činnosti mezinárodního hubu CEDMO

Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce a odhalit ji bude nemožné

Na PdF UP vznikla unikátní kniha pro pedagogy. Posiluje digitální a mediální gramotnost žáků

Zástupce Pedagogické fakulty UP na EduCafé v Bruselu

Na Pedagogické fakultě startuje projekt Central European Digital Media Observatory (CEDMO)

Dezinformační obsah snadno a rychle | Jak změnit titulky i texty na důvěryhodných www stránkách?

Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.


Mediální výchova v praxi


Jak může vypadat kyberšikana?

Tip odjinud: Jak pěstovat mediální gramotnost?


Komentář: Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?

Svět médií v 21. století: Martin Rota

Dezinformace spojené s válkou na Ukrajině

Jak mluvit s dětmi o válce na Ukrajině?


Jaké podoby může mít laskavost? | Pozvánka k účasti na mezinárodní přehlídce prací dětí a mládeže

Sexting u českých dětí

Vzdělávací webová platforma pro výuku multimédií


S E-Bezpečím za poznáním autorského práva


Historicko-vědecké téma jako základ pro dějepisně-mediální lekci


Animovaná edukační videa radí, jak se chovat bezpečně v online prostoru


Na pedagogické fakultě znovu startuje Svět médií v 21. století, tentokrát s Tomášem Etzlerem


Výzkumníci z pedagogické fakulty zjišťovali, jak rozumí čeští učitelé médiím


Pravda, nebo lež? Nový cyklus o mýtech kolem nás


Lovci kachen bojovali s dezinformacemi o covidu-19


O youtuberech a youtuberství s Jirkou Králem


Náměty pro výuku mediální výchovy


Svět médií v 21. století | Jiří Kubík

Mediální výchova


Svět médií v 21. století | Vít Klusák


Svět médií v 21. století | Václav Moravec


Svět médií v 21. století | Daniel Stach


Svět médií v 21. století | Marek Wollner


Svět médií 21. století zaměřený na podporu mediální gramotnosti je online