Digitální vzdělávací zdroje do
mediální výchovy
Tip odjinud: Abeceda kybernetické bezpečnosti
FactNinja poháněný umělou inteligencí je tu! Pomáhá analyzovat grafický obsah a odhalovat manipulační techniky a argumentační fauly – třeba v rámci předvolebních kampaní.
Tematická stránka upozorňuje na rizika spojená s netolismem
Rizika spojená s umělou inteligencí pro seniory
Mediální gramotnost na olomoucké pedagogické fakultě — tipy na zdroje materiálů na jednom místě
Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!
GPT3 ve vzdělávání – příležitosti a rizika
Dezinformace a prezidentské volby
Na PdF UP vznikla unikátní kniha pro pedagogy. Posiluje digitální a mediální gramotnost žáků
Dezinformační obsah snadno a rychle | Jak změnit titulky i texty na důvěryhodných www stránkách?
Jak může vypadat kyberšikana?
Tip odjinud: Jak pěstovat mediální gramotnost?
Dezinformace spojené s válkou na Ukrajině
Jak mluvit s dětmi o válce na Ukrajině?
Sexting u českých dětí
Vzdělávací webová platforma pro výuku multimédií
S E-Bezpečím za poznáním autorského práva
Pravda, nebo lež? Nový cyklus o mýtech kolem nás
Náměty pro výuku mediální výchovy
Mediální výchova
Čeští žáci a umělá inteligence: Jak AI mění vzdělávání?
Ovlivní konverzační umělá inteligence mezilidské vztahy?
Dny AI: Zničí AI naši civilizaci?
Co je ostrakizace v digitálním prostředí, proč k ní dochází, v čem je nebezpečná a jaké jsou následky a co s tím?
Projekt CEDMO znovu i na pedagogické fakultě
Tip odjinud: Abeceda kybernetické bezpečnosti
Digitální závislost: Fenomén současnosti
FactNinja poháněný umělou inteligencí je tu! Pomáhá analyzovat grafický obsah a odhalovat manipulační techniky a argumentační fauly – třeba v rámci předvolebních kampaní.
Tematická stránka upozorňuje na rizika spojená s netolismem
Kamil Kopecký | Vzdělávání nekončí školou, proto pro své studující provozuji řadu webových stránek a tematických kanálů na Youtube
Co je to FOPO? A jak se s ním vypořádat?
Trollí farmy – co jsou zač a jak fungují
Rizika spojená s umělou inteligencí pro seniory
Studenti měli možnost nahlédnout pod pokličku českého zpravodajství
Zapojte se do projektu zaměřeného na boj s „vědeckými“ dezinformacemi
Jak vidíme návrh kurikula pro základní vzdělávání? Děkan Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a tým odborníků a odbornic posoudil a v rámci veřejné konzultace připomínkuje návrh RVP ZV
Nekompetence, nebo úmysl? Připomínky k revizi RVP ZV a eliminaci mediální výchovy
Je nový RVP ZV lepší než ten stávající? Zástupci učitelských organizací a oboroví didaktici debatovali o kurikulární reformě
Známá odbornice na dezinformace Alexandra Alvarová zavítá do Olomouce!
Mediální gramotnost na olomoucké pedagogické fakultě — tipy na zdroje materiálů na jednom místě
Učitelská praxe i v rámci doktorského studia? Úžasná příležitost propojit výzkum s aplikací
Negativní dopady generativní umělé inteligence budou vidět stále více
Kamil Kopecký převzal bronzovou plaketu náměstka policejního prezidenta pro SKPV
Učit už i na bakaláři? Projektový den propojil mediální vzdělávání a tolik potřebné praxe
První cenu v soutěži o Nejlepší projekt prevence kriminality na místní úrovni získalo E-Bezpečí
KYBER Cenu roku 2023 získalo E-Bezpečí Pedagogické fakulty UP
Klonování lidského hlasu s pomocí AI otevírá prostor pro nové druhy dezinformací
Bezpečně na internetu ve znakovce!
Co je body shaming?
Dominik Voráč: Škola by nás měla připravit na reálný život, kterým je dnes už i ten digitální
Karolína Mackenzie: Budoucí učitelé a mediální výchova
Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!
Každý druhý uživatel sociálních sítí v Česku se nezajímá o zabezpečení svého účtu, ukázal výzkum
GPT3 ve vzdělávání – příležitosti a rizika
Dezinformace a prezidentské volby
Pedagogická fakulta se aktivně zapojila do činnosti mezinárodního hubu CEDMO
Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce a odhalit ji bude nemožné
Na PdF UP vznikla unikátní kniha pro pedagogy. Posiluje digitální a mediální gramotnost žáků
Zástupce Pedagogické fakulty UP na EduCafé v Bruselu
Na Pedagogické fakultě startuje projekt Central European Digital Media Observatory (CEDMO)
Dezinformační obsah snadno a rychle | Jak změnit titulky i texty na důvěryhodných www stránkách?
Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.
Mediální výchova v praxi
Jak může vypadat kyberšikana?
Tip odjinud: Jak pěstovat mediální gramotnost?
Komentář: Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?
Svět médií v 21. století: Martin Rota
Dezinformace spojené s válkou na Ukrajině
Jak mluvit s dětmi o válce na Ukrajině?
Jaké podoby může mít laskavost? | Pozvánka k účasti na mezinárodní přehlídce prací dětí a mládeže