Vodácký kurz = unikátní způsob rozvoje a propojování studentů
Jak rozvíjet klíčové dovednosti pro budoucí pedagogickou práci? Třeba na vodáckém kurzu! Náš blogger a student Jan Šmída ve svém dnešním...
O Janu Šmídovi
Na výzvu, v níž jsme mezi studenty hledali talentované bloggery, zareagoval hlavně proto, že se zajímá o celou škálu různých témat, ať už se jedná o celospolečenské dění, problematiku vzdělávání či finanční gramotnost. Rád diskutuje se svými přáteli, kolegy i vyučujícími. Je toho názoru, že právě diskuse je nejlepší cestou k poznání a rozvoji komunikačních dovedností.
A jaká témata chystá pro svůj blog? Má náměty na celou řadu různých článků. Bude se věnovat problematice distanční výuky a způsobům, jak ji zkvalitnit a zjednodušit. V záloze má také připraven jeden zajímavý celouniverzitní průzkum, rád by referoval o diskuzi s členy hnutí Změna školství, kterým se v únoru 2021 podařilo prosadit v poslanecké sněmovně nové rozdělení prvního a druhého pololetí v maturitních ročnících na středních školách. Zajímá se rovněž o evaluaci. Funguje evaluace opravdu tak, jak předpokládáme? Možná uskuteční další průzkum mínění studentů a napomůže k jejímu efektivnějšímu využívání...