Otázky Honzy Gregara | Jana Fryzelková




- před 1 dnem
Hrdinové FAST přicházejí do českých škol. Pomáhají bojovat proti mrtvici


- před 2 dny
Umění pro konkrétní místo | Video zachycuje práce studentek a studentů pod širým nebem

- před 3 dny
Konference, zabývající se poruchami autistického spektra, přilákala desítky zájemců

- před 4 dny
Proč dávají i rodiče z měst své děti na venkovské školy? Nechtějí stres a anonymitu, ukázal projekt

- 26. 5.
Muzeum připomíná pohnuté osudy obětí i pachatelů za druhé světové války

- 25. 5.
Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!

- 24. 5.
Jaké je to vlastně nevidět? | Vzdělávání III Zkušenost s inkluzí


- 23. 5.
Nechceme žáky děsit „triádou teroru“. Zkoumáme, jak chemii učit moderněji

- 22. 5.
Phubbing – Novodobá závislost na chytrých telefonech, která narušuje naše vztahy

- 19. 5.
Otázky Honzy Gregara | Ingeborg Fialová-Fürst


- 18. 5.
Blízko i daleko: Navštivte nevšední výstavu výtvarných prací dětí a mládeže

- 17. 5.
Výzkum: AI v českých školách

- 16. 5.
Metodiky Národního památkového ústavu poskytují metodickou podporu prezentaci kulturního dědictví

- 15. 5.
Vybíráme z Tichých zpráv | Mapa pro neslyšící s užitečnými informacemi a kontakty

- 12. 5.
Tip odjinud: Jak na zapojení umělé inteligence do výuky?


- 11. 5.
Ohlédnutí za náslechovou praxí studentů a studentek Učitelství pro 1. stupeň

- 10. 5.
O novele zákona o pedagogických pracovnících v novém čísle Pedagogické orientace


- 9. 5.
Tento svět patří slyšícím

- 8. 5.
Tip odjinud: Obrazy války


- 5. 5.
Otázky Honzy Gregara | Jakub Dolníček


- 4. 5.
Environmentální výchova v přípravě budoucích učitelů ZŠ

- 3. 5.
Ateneo, pěvecký sbor Univerzity Palackého, míří za polární kruh


- 2. 5.
Měli bychom být světlonoši

- 1. 5.
Česká školní inspekce | Tělesná zdatnost žáků na základních a středních školách


- 28. 4.
Na stáži v anglickém Lincolnu

- 27. 4.
Den zdraví na Pedagogické fakultě UP. Letos se jeho účastníci věnovali zdravotní gramotnosti


- 26. 4.
Mozaika poznání přinese studentské soutěžní příspěvky i odborný doprovodný program a vernisáž obrazů


- 25. 4.
Jak na globální témata na 1. stupni ZŠ?

- 24. 4.
Pozvánka na konferenci PASt? Aneb jak dál.


- 21. 4.
Okénko studentských zástupců ve fakultním senátu

- 20. 4.
PdF UP k problematice využívání umělé inteligence

- 19. 4.
Na mobilu, ale kreativně? Přehlídka Be_on the screen ukazuje učitelům i žákům cestu


- 18. 4.
Otázky Honzy Gregara | Tomáš Coufal

- 17. 4.
Na pedagogické fakultě vznikla nová příručka pro učitele, zaměřuje se podporu mediální gramotnosti

- 14. 4.
Konference mladých vědeckých pracovníků, letos s názvem Porta Omnia


- 13. 4.
Jazyk a komunikace jsou bytostně spojené nádoby | Rozhovor se Stanislavem Štěpáníkem


- 12. 4.
Ohlédnutí za sbírkou Daruj knihu, daruj radost

- 11. 4.
Za soubor dvou atlasů získala Pedagogická fakulta UP nominaci na cenu Mosty 2022

- 10. 4.
Pozvánka na Noc vzdělávání 2023

- 7. 4.
Veřejné obhajoby přiblížily bohatou vědeckou činnost pedagogické fakulty


- 6. 4.
Pozvánka na konferenci EME 2023


- 5. 4.
Tip do výuky! Netradiční velikonoční zamyšlení aneb objevujeme ikonografii


- 4. 4.
EduChange 2.0 připravuje budoucí pedagogy na výuku o klimatické změně | Zkušenosti Kateřiny Kolkové

- 3. 4.
Olomoucký kraj zná své letošní učitele roku, portál U21 přinese jejich pedagogické reflexe


- 31. 3.
Otázky Honzy Gregara | Tomáš Cikrt

- 30. 3.
Manuál může pomoci zvýšit bezpečnost ve školách

- 29. 3.
Učitel by měl být zprostředkovatelem příležitostí | O hudební výchově s Martinem Mužíkem

- 28. 3.
Zuřivec | Prevence a osvěta domácího násilí

- 27. 3.
Online přednáška o nebezpečných výzvách oslovila tisíce rodičů a učitelů