Role snů aneb Bořím mýty o třídnictví
![](https://static.wixstatic.com/media/707a43_2b3db19d98b447bb89b19999b994c248~mv2.jpg/v1/crop/x_1,y_35,w_1199,h_1065/fill/w_927,h_824,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/707a43_2b3db19d98b447bb89b19999b994c248~mv2.jpg)
Petr Šulc
Petr Šulc vystudoval češtinu a němčinu na Pedagogické fakultě UP v Olomouci. Více než absolventem je dnes již učitelem – tělem, duší i srdcem. Vyučoval na několika základních školách, na střední škole, vyzkoušel i výuku dospělých jak v jazykové, tak na vysoké škole.
V rámci blogování se věnuje prostředí základní školy, výuce češtiny, vlastním postřehům z praxe a přináší subjektivní vhled do školské reality. To vše a něco navíc zaujme každého, kdo chce být tvořivým učitelem.
Vychutnat si doušek kvalitní kávy a prožít dobrý děj v knize je jeho nejoblíbenější aktivitou. Mimo to se zajímá o zajímavé didaktické přístupy ve výuce češtiny a cizího jazyka, věnuje se různým způsobům zvyšování úrovně čtenářské gramotnosti a pro své žáky vyvíjí vlastní učební materiály. Je milovníkem jezevčíků a mravenečníků.
V rámci blogování se věnuje prostředí základní školy, výuce češtiny, vlastním postřehům z praxe a přináší subjektivní vhled do školské reality. To vše a něco navíc zaujme každého, kdo chce být tvořivým učitelem.
![IMG_5335.jpg](https://static.wixstatic.com/media/707a43_2b3db19d98b447bb89b19999b994c248~mv2.jpg/v1/crop/x_185,y_71,w_752,h_752/fill/w_73,h_73,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/IMG_5335.jpg)
Petr Šulc o sobě
Vystudoval češtinu a němčinu na Pedagogické fakultě UP v Olomouci. Více než absolventem je dnes již učitelem – tělem, duší i srdcem. Vyučoval na několika základních školách, na střední škole, vyzkoušel i výuku dospělých jak v jazykové, tak na vysoké škole.
Vychutnat si doušek kvalitní kávy a prožít dobrý děj v knize je nejoblíbenější aktivitou. Mimo to se zajímá o zajímavé didaktické přístupy ve výuce češtiny a cizího jazyka, věnuje se různým způsobům zvyšování úrovně čtenářské gramotnosti a pro své žáky vyvíjí vlastní učební materiály. Je milovníkem jezevčíků a mravenečníků.
V rámci blogování se věnuje prostředí základní školy, výuce češtiny, vlastním postřehům z praxe a přináší subjektivní vhled do školské reality. To vše a něco navíc zaujme každého, kdo chce být tvořivým učitelem.