
Jaké je to vlastně nevidět? | Vzdělávání II. Studium v inkluzi
Karel Giebisch je IT specialista, redaktor, masér, bojovník za inovace. Zrak v jeho životě nehraje žádnou roli, od narození je totiž...
Jaké je to vlastně nevidět? | Vzdělávání II. Studium v inkluzi
Vybíráme z Tichých zpráv | Chybí vám u videí titulky? Pojďte dělat osvětu!
Křest Katalogu podpůrných opatření
V Olomouci vznikl Atlas vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Odborníci z přírodovědecké fakulty připravili hmatovou hru pro nevidomé a slabozraké děti
Jak začít podporovat nadané žáky v základní a střední škole? Přečtěte si doporučení ČŠI!
Hands on Talk 3 | Hostem Kristýny Winn byl Alex Ondráčků
Tichý svět upozorňuje na rizika získané ztráty sluchu
Nová videa ve znakovce! Pedagogická fakulta se zapojila do dalšího ročníku kampaně #Deafember
Jak se školám daří podporovat nadané žáky? Přečtěte si zprávu MŠMT!
Kreslené filmy s příběhy dětí pomáhají řešit závažné problémy
Hmatové mapy pomáhají lidem se zrakovým postižením
Vybíráme z Tichých zpráv | proFem: Osvětový seriál o domácím a sexuálním násilí v ČZJ
Co můžeme dělat, když máme ve třídě žáka se sluchovým postižením
Jak sportují nevidomí? Stejně i úplně jinak
Tento rybník neslyšících je malý, a přesto navzájem konkurenční
Pozvánka na IX. olomoucké speciálněpedagogické dny
Vybíráme z Tichých zpráv | Krizová linka pro tlumočníky a překladatele
Autismus a válka
Vybrané otázky logopedického výzkumu ve vývojovém náhledu
Postižení není překážkou pro studium – univerzita podá pomocnou ruku
Dotykový telefon bez zraku aneb dnes již běžná záležitost
Kam dál? Ukončování školní docházky a plánování přechodu u žáků se SVP
Jsem občan druhé kategorie a vysvětlím proč
Dva vesmíry
Vybíráme z Tichých zpráv | Přehledná aplikace pro učení českého znakového jazyka
„Říká se tomu znakový jazyk, ale mimika je také důležitá!“