Vybíráme z Tichých zpráv | Znáte Mapu poskytovatelů rané péče?
Benátské Bienále: Umění, které vás přenese do jiného světa
Práce vs. sluchové postižení – mohou být neslyšící vším, kým chtějí být?
OrgPad je super nástroj pro studenty i učitele, tak co ho začít používat?
Co jsme si z Londýna odnesly?
(Ne)diskrétní život neslyšících
Design Museum London
Pamatuje nový RVP ZV na podporu zdraví? Vzdělávací strategie 2030+ a aktuální velká revize s akcentem na implementaci ochrany a podpory zdraví
Nad návrhem revize RVP v českém jazyce a literatuře: kupředu! Nebo vzad?
Proč je nové kurikulum horší než to předešlé? Proč je špatně zavádět uměle vzniklé „obory“ a jaká by měla být cesta inovací pohledem oborové didaktiky a praxe výtvarné výchovy
Za moderním uměním do Tate Modern
Vybíráme z Tichých zpráv | ASNEP vydal Deklaraci k výuce českého znakového jazyka
Otázky Honzy Gregara | Leoš Kyša
Učitelka a záblesk poznání aneb učitelka v profesních situacích
Učitelka v profesní situaci – jak prověřovat žákovy znalosti?
S doktorandkami do Natural History Museum
Kdo má právo vyučovat (český) znakový jazyk a edukovat o sluchovém postižení
Opakování – matka moudrosti, tak proč pravidelně ve školách neopakujeme učivo?
Otázky Honzy Gregara | Martin Kuchtík
Victoria & Albert Museum: Edukační potenciál muzea, část 2.
Ti, co nemluví
Jak se sny stávají skutečností, aneb učit češtinu ve Španělsku opravdu jde!
Vybíráme z Tichých zpráv | Časté záněty středního ucha u malých dětí mohou ohrozit jejich zdárný jazykový rozvoj
Učitelka a oblíbené požadavky studentů aneb rozhodněte (za mě), zda to mám správně
Victoria & Albert Museum 1. část
Učitelé, dodržujte prosím autorské právo! Citujte jak cizí texty, tak i použité obrázky!
Doteky ve škole
Perzekvované Vánoce
Má cesta k (českému) znakovému jazyku
Učitelka a AI v profesní situaci
Britské muzeum: výtvarné aktivity
Svět není rozškatulkovaný na jednotlivé obory aneb co říkají učitelé z praxe o mezipředmětové výuce
Škola a trauma
Je Powerpoint synonymem pro frontální výuku? Ani náhodou!
Role snů aneb Bořím mýty o třídnictví
O FASTU aneb Jak podporovat a rozvíjet zdravé vztahy a partnerství mezi rodinou a školou
Britské muzeum: Plná skříň inspirace
Otázky Honzy Gregara | Ondřej Kuchtík
Jak posílit mezipředmětové vazby? Může pomoci publikace „Globální témata napříč předměty“